Business Creativity Consultancy

Business Creativiteit of Business Spiritualiteit

(bronnen: Prof. Paul de Blot / Sam Owen / mijn persoonlijke mentor)

Business Creativity (of Business Spiritualiteit), is een programma dat gericht is op het ontwikkelen van creatieve inzichten om collectief succes te bereiken.

Door liefde gedreven zakendoen begint met ordening van zichzelf en zorg voor de aspiraties van anderen - Paul de Blot

In het bedrijfsleven merken we een sterke vernieuwingsbeweging op. Het gaat nu meer om de rol, die men als mens aanneemt en de verrijking van de zekerheid en de abstracte wetenschap, met spiritueel inzicht in het zakendoen. In dat licht komt de mens als bezielende factor van vernieuwing helemaal tot zijn recht.

Waarom Business Creativiteit?

Business creativiteit richt zich op het bereiken van collectief succes. Hierbij zijn 3 factoren van belang: een deskundigheid, de diepere bezieling en het liefdevol samenwerken.

Bewust worden van de oorsprong van succes. Maak je dus geen zorgen om de winsten, want succes is gerelateerd aan mensen en hun menselijkheid. Leer de oorsprong kennen van succes. Kijk naar de evoluties, het potentieel en de waarden die schuilen achter financieel overvloed of financiële blokkades. Vele mensen zijn rijk. Vele anderen zijn arm. Sommige mensen zijn heel intelligent en je zou denken dat zij dus ook erg succesvolle ondernemers zijn. Sommige mensen zijn erg eenvoudig, maar ook heel succesvol.

Hoe kan je het succes opbouwen en de overvloed behouden?

  • Voorouders plantten de boom, nakomelingen genieten van de schaduw
  • Vernieuwing doorvoeren door het effect van een 'betere dienst' of 'beter product' af te stemmen op onze diepere verlangens, ons persoonlijk doel.
  • De keuze van onze middelen bewust aan te passen aan ons persoonlijk doel en deze als strategie door te voeren voor het bevorderen van collectief succes.
  • Inzicht verwerven over Fysisch geld - 'deugd' bank (Financieel overvloed kan verloren gaan)
  • Werk zelf jouw financiële and business blokkades weg
  • Het belang van de naam van je bedrijf
  • Volg de wetten van de Tao of het Universum
  • Schenk onvoorwaardelijke dienstbaarheid en ontvang success
Goed doen voor anderen is de sleutel in een succesvolle onderneming. Maak je dus geen zorgen om winsten. Succes is gerelateerd aan mensen en hun menselijkheid.

Hoe onderscheiden wij ons van de zovele coaching programma's?

Wij richten onze aandacht op de kracht en de bezieling van het individu. Het gaat er ons om dat we HET persoonlijk doel leren onderscheiden van onze middelen. Want waar jij je als bedrijfsleider bewust van bent, weerspiegelt zich in jouw leiderschap.

Een analyse, 'reading', consult of advies over de boodschap van jouw bedrijf (of alles wat in het teken staat van jouw financiën) is ook een absolute essentie. Omdat van daaruit de verbinding ontstaat met jezelf als individu in het ondernemerschap. Dus U als ondernemer, zaakvoerder, CEO, starter of verantwoordelijke ten opzichte van uw bedrijf, uw bedrijfsvoering en toekomstvisies.
Of je nu uiterst succesvol bent of niet, je dient absoluut de boodschap van jouw bedrijf te kennen om het succes in stand te kunnen houden, maar de boodschap is en blijft een reflectie van jezelf. Door dit inzicht niet op te nemen, veroorzaken we innerlijke conflicten.

We analyseren dus:

  • het persoonlijk doel van de ondernemer en zijn/haar middelen
    de visie over het collectieve succes
    de visie en de missie van jouw bedrijf, jouw bedrijfsplan, je organisatie of het project dat je wil opstarten.
  • de boodschap van jouw bedrijf (of toekomstig bedrijf) voor jou als ondernemer, zaakvoerder, CEO, ...
  • hoe jij de Universele Business kwaliteiten kan integreren in jouw onderneming of organisatie
  • welk plan het meest gepast en direct uitvoerbaar is voor jou

Bereid je voor op een unieke Business Creativity Training en leer de oorsprong kennen van succes. Open je hart voor de kracht van de persoonlijke zingeving, om te bereiken wat je wil.

Ik ben gefocussed op de integratie van spirituele principes in goed zakendoen. Ik weet dat wat goed is voor jou als ondernemer, even goed is voor jouw onderneming.

Wenst u op de hoogte te blijven van onze laatste nieuwtjes?

Geef hieronder uw e-mailadres in
Terug naar boven